28 Şubat 2012 Salı

BİZ NEYMİŞİZ, BE ABİ!

Türkiye komik ülke?
Niçin zorunlu eğitimin 12 yıl olması isteniyor?
Çünkü, 2012 itibariyle insan profilimiz 21. yüzyılın ihtiyaçlarını karşılayacak durumda değil.
Peki, mevcut kanunlarla çocuklarını liseye göndermeyen aileler,zorunlu eğitim 12 yıla çıktıktan sonra çocuklarına "evde eğitim" vermeyi ne olacak da isteyecek?
Türkiye'de ekonomik ve eğitim düzeyi açısından çocuklarına eğitimi hangi aileler verebilir?
Bunlar bugüne kadar çocuklarına evde niçin eğitim vermedi?
Ne olacak da çocuklarına evde eğitim vermek kapasitesite sahip olacaklar?
Evde eğitim alıp da dışarıdan lise bitirme imtihanına girip lise diploması alan kaç kişi var, 2012 Şubat ayı itibariyle?
Saçmalamak hakkını sürekli kullanmak da ayrı bir maharet istemeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder